ابزار تشخیص


برخی از تکنسین های تمایل به پرتاب قطعات در مشکلات ترمز، و دیگران ابزار و آموزش پرتاب. در حالی که شما ممکن است قادر به گرفتن دور با کورکورانه جایگزینی قطعات در یک وسیله نقلیه قدیمی تر، فقط به جای قطعات در مدل های جدیدتر ممکن است مشکل را حل نمی کند. می توان آن را گران هزینه، و فراموش نکنید که، شما نیز با شهرت خود را قمار. شرط من این است که “ابزار و آموزش” رویکرد خواهد بود یکی به مراتب بیشتر سودآور است.

برخی از سخت ترین قطعات خودرو به تشخیص ABS / ESC هیدرولیک واحد کنترل (HCU). حتی در یک “دولت منفعل” به HCU است برای حفظ مارپیچ تعیین شده باز یا بسته به اجازه می دهد سیستم ABS به کنار شود. یکی از رایج ترین شکست برای HCUs می تواند دریچه های کمپرسی / انزوا که باز گیر کرده است. این مشکل می تواند گریزان ترین برای تشخیص. دریچه های برقی می توانید با توجه به مایع ترمز آلوده، زنگ و رسوب همچنان باز است. همچنین، مس از مواد لحیم کاری در خطوط سخت است به دریچه ها و کرسی های مارپیچ جلب کرد. در برخی موارد، یک ابزار اسکن با توانایی برای نظارت بر تحریک برقی فقط می توانید اعلام و تست عملکردهای خاص. تایید اقدامات در دنیای واقعی از HCU است که اغلب به تکنسین باقی مانده است. این جایی است که ابزار جدید می تواند کمک کند.

به تازگی، من در تلاش بود برای پیدا کردن علت ریشه کشش ترمز. در طول “عادی” متوقف می شود که ABS منفعل بود، آن را به سمت راست بکشید. بر روی سطوح مرطوب و ماسه، اگر ABS فعال شد آن را به عنوان راست به عنوان یک پیکان را متوقف کند. ماشین هیچ کد حال و سیستم تعلیق و فرمان تنگ بود. با استفاده از محصولات نوآورانه از امریکا (IPA) ترمز سیستم تحلیل، مشاهده کردم که یک طرف ۲۰۰۰ PSI حال، در حالی که از طرف دیگر به سختی منتقل سوزن. از IPA ترمز سیستم تجزیه و تحلیل یک سلول بار است که متناسب با بین لنت ها و اندازه گیری نیروی تولید شده توسط کالیپر است. این می تواند به طور مستقیم اعلام می کند که هیچ فشار در مدار ترمز تولید بدون نیاز به نصب یک فشار سنج و خونریزی سیستم وجود دارد.

با استفاده از یک کسی که خونش میرود ترمز خلاء، من قادر به جلو و سیال را از طریق کسی که خونش میرود از کولیس و سطح در مخزن کاهش یافته بود. آن را تایید شده بود هیچ محدودیتی (همچنین توقف ABS تایید) وجود دارد. از این تست با ترمز سیستم تجزیه و تحلیل و خونش میرود، مشخص شد که فشار از سیلندر اصلی بود کولیس رسیدن نیست. این بود سیلندر اصلی نیست، چرا که سیلندر اصلی برای فقط یک چرخ شکست نیست. محصولات نوآورانه از امریکا (IPA) ترمز سیستم تجزیه و تحلیل متناسب بین لنت ها است. تنها جزء در مدار است که می تواند شرایط باعث می شود که شیر برقی کمپرسی / انزوا بود. آن را باز گیر کرده بود. این بدون نیاز به حذف HCU تایید شد.

دریچه کمپرسی / انزوا باز می شود هنگامی که پمپ فعال شده است و یا سیستم می خواهد برای منزوی کردن چرخ و کمپرسی فشار به چرخ چرخش دوباره. آن را در همان زمان سوپاپ ورودی باز بود باز بود، آن را به مایع به داخل مدار پمپ و تماس به مخزن تحت فشار قرار دادند. هنگامی که پمپ ABS فعال می شود، برقی ورودی بسته می شود، دریچه کمپرسی / انزوا باز می شود و پمپ قادر به جهت فشار هیدرولیک به اعمال ترمز است. برخی از تکنسین های ممکن است این کشف نیست تا زمانی که شلنگ ترمز، کالیپر و قطعات دیگر جایگزین شده است.

این کمتر از یک ساعت زمان برای رسیدن به تشخیص من، و بدون نیاز به خرید بخش تک. فقط پیچ و مهره براکت کولیس برداشته شد و یک کسی که خونش میرود ترک خورده بود.

سیستم تجزیه و تحلیل ترمز همراه با دو سلول بار متصل به شماره گیری ابزار اندازه گیری، هر کدام با یک وسیعی از ۰-۵،۰۰۰ PSI (0-350 BAR). از کاربردهای دیگر ابزار شامل اندازه گیری و مقایسه ترمز بستن نیروهای. فشار هیدرولیک تولید شده توسط سیلندر های اصلی و یا HCU فقط نفوذ در نیروهای بستن ترمز است. براکت، سخت افزار و حتی لنت خود را نیز تحت تاثیر قرار چقدر سخت پد قادر به گیره و انتشار روتور. این جایی است که سیستم تجزیه و تحلیل ترمز به خود می آید.

ترمز ثابتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *